ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

whos.amung.us

Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ έξω από το θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ (Ιερά οδός 44)


Παραθέτουμε τη δήλωση της κυρίας Σταυρούλας, που δεν ανήκει, όπως και πολλοί άλλοι συγκεντρωθέντες σε κάποιο θρησκευτικό σωματείο και επιπλέον δεν κρίνει σκόπιμο να «εφησυχάζει» όπως πράττει τα τελευταία χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος...

«Παιδί μου και σήμερα και αύριο και όποτε χρειαστεί θα έρθουμε εδώ με το σταυρό και την εικόνα της Παναγιάς και του Χριστού στο χέρι για να εκδιώξουμε τα φοβερά δαιμόνια της βλασφημίας που κυβερνούν τους υποτιθέμενους «ηθο-ποιούς». Είμαι 70 ετών και να ξέρετε δεν θα μας πτοήσουν ούτε τα χημικά ούτε και οι προπηλακισμοί των ΜΑΤ και των υπολοίπων αστυνομικών που προστατεύουν το θέατρο «Χυτήριο» τον βδελυρό αυτό τόπο της βλασφημίας του Θεού.
Προσωπικά είμαι έτοιμη να δώσω ακόμη και το αίμα μου στον Χριστό για να αποφύγω να ακούσω μπροστά στο απολογητικό βήμα να μου λέει: «Που ήσουν Σταυρούλα όταν βλασφημείτο το όνομα μου;» Δεν βρίσκομαι εδώ για να υπερασπίσω τον Θεό, όπως λένε κάποια ανόητα φτωχά μυαλά πολιτικών ταγών αλλά για να ομολογήσω τον Χριστό και να αποτρέψω με την παρουσία μου να καταστεί σε πράξη η κατάφωρη αυτή βλασφημία. Ο Θεός άλλωστε δεν έχει ανάγκη της δικής μας υπεράσπισης.
Θα είμαι και αύριο εδώ και όποτε χρειαστεί μαζί με το μικρό αυτό ποίμνιο που επισταμένως κάποιοι θέλουν να κατηγορούν και να παρουσιάζουν πως εκφράζει μεσαιωνικές αντιλήψεις για να χορεύουν έτσι ανεξέλεγκτα γύρω από το γαϊτανάκι της ανομίας υποστηρίζοντας με πρωτοφανή αναίδεια όπως η Βάσια Παναγοπούλου ότι αν και βλάσφημοι παραμένουν χριστιανοί που θίγονται από όλους εμάς τους «τραμπούκους». Ζει Κύριος ο Θεός και δεν θα επιτρέψει να καταστεί πράξη αυτή η κακόβουλη βλασφημία»!
Η 70 χρονη κυρά Σταυρούλα καλοί μου Χριστιανοί έδωσε το στίγμα της πραγματικής ομολογίας. Ομολογία που πρέπει να διατυπώσουμε όλοι μας ενώπιον ουρανού και γης όλοι μας και πάλι σήμερα στις 8 μ.μ. στην νέα συγκέντρωση έξω από το θέατρο «ΧΥΤΗΡΙΟ» (Ιερά οδό 44).
 Πηγή: ΑΚΤΕ-ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου







free counters

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ