ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤ΄ ΕΞΟΧΗΝ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

whos.amung.us

Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΟΥΛΑ!!!


Διακαής Πόθος Μου Είναι Να Συναντηθεί Η Δύση Με Την Ανατολή
Θα Γίνει Μια Ανακοίνωση Χωρίς Να Με Συμβουλευτούν

5 Οκτωβρίου, 1994

Βασούλα Μου, ακολούθησε τους κανόνες Μου - σκοπός τους είναι να αποκαλύψουν τα πλούτη Μου σε όλη την ανθρωπότητα και να κάνουν μοναδικό σας οδηγό το Πνεύμα Μου. Μην αποθαρρύνεσαι. Η Αγάπη Μου θα σε στηρίξει. Άκουγε και γράφε:

Διακαής πόθος Μου είναι να συναντηθεί η Δύση με την Ανατολή. Χρειάζομαι αυτούς τους δύο στύλους 1 της Εκκλησίας Μου να συναντηθούν και να την σταθεροποιήσουν. Η Εκκλησία Μου δεν μπορεί να παραμείνει σταθερή πάνω σ' ένα στύλο. Τους ανέθεσα να διαφυλάξουν την Εκκλησία Μου, αλλά δεν πρόλαβα να επιστρέψω στον Πατέρα και άρχισε η διαίρεσή σας και το Σώμα Μου διαμελίστηκε από τα χέρια των δημιουργημάτων που ο Πατέρας Μου έπλασε. Από τότε, Με ταράζουν φοβερές εικόνες.

Σήμερα, οποιαδήποτε ευγενική χειρονομία εκ μέρους των δημιουργημάτων Μου για να αποκατασταθεί ο ετοιμόρροπος Οίκος Μου, Με συγκινεί βαθύτατα. Οποιοδήποτε βήμα γίνεται προς την ενότητα, και χαίρεται όλος ο ουρανός. Μια προσευχή που αφιερώνεται στην αποκατάσταση του Σώματός Μου, και μειώνεται η οργή του Πατέρα Μου. Μια σύναξη για την ενότητα στο Όνομά Μου και οι ευλογίες Μου κατακλύζουν όσους συμμετέχουν σ' αυτές τις συνάξεις. Τα Μάτια Μου αγρυπνούν πάνω σ' αυτούς που Με αγαπούν και που, παρά τις ατέλειές τους, πραγματοποιούν τους διακαείς μου πόθους. Συναντηθείτε λοιπόν και μαζί στρώστε την Τράπεζα για να Με τιμήσετε. Γνωρίζετε τη γεύση του Ποτηρίου Μου και του Άρτου Μου. Και οι δυο σας γευθήκατε το Γεύμα Μου. Η τρίτη γλώσσα όμως δεν Με γνωρίζει ακόμη ολότελα, αλλά εσείς, τηρήσατε την Παράδοσή Μου, μείνατε ακλόνητοι. 2 Δεν έχετε ακούσει: "οι αδερφοί και η βοήθεια εκ μέρους αγαπητών προσώπων εις καιρόν μάλιστα θλίψης, είναι κάτι το ωραίο. Περισσότερο όμως και από τα δύο αυτά θα βοηθήσει τον άνθρωπο η γενναιοδωρία" 3 Επισπεύσετε την ημέρα, για τη Δόξα Μου. Από την Ανατολή, θα επισπεύσω μια γενναιόδωρη καρδιά, που με την πιστότητά της θα σφραγίσει μια συνθήκη ειρήνης με τη Δύση.

Η Κυριαρχία Μου μοιράστηκε στα δυο και από τότε θρυμματίστηκε... Πόσο ένδοξοι ήσασταν τους πρώτους σας καιρούς! Ελάτε, ανοικοδομήστε τον Οίκο Μου σε Ένα ενώνοντας τις ημερομηνίες του Πάσχα... Υπάρχουν δύο Αδελφές τις οποίες η Ψυχή Μου αγαπά και ευφραίνεται σ΄ αυτές, αν και περιβάλλονται από πλήθος αδελφών που δεν θέλουν να τις ακούσουν. Παρόλο που η ψυχή 4 τους ποτέ δεν βρέθηκε κοντύτερα στον Θάνατο, δεν τις ακούνε. Συνεπώς, Εγώ ο Ίδιος θα τις φέρω κοντά και τις δύο για να τιμήσουν το Όνομά Μου και να προφέρουν το Όνομά Μου γύρω από την ίδια Τράπεζα και αμέσως μετά, όλοι μαζί οι αδελφοί θα συμπληρώσουν την τελετή.

Παρατήρησα με δυσαρέσκεια αυτές τις ενέργειες μέσα στον Οίκο Μου και σας λέω: ένας προδότης θα δέσει το Νόμο Μου και την Παράδοση Μου και θα υποτάξει τον στύλο που Με τιμούσε στη Δύση. Θα γίνει μια ανακοίνωση χωρίς να Με συμβουλευτούν. Έχουν βάλει σκοπό να αφαιρέσουν αυτό το στύλο πριν να τον συνενώσω με τον στύλο από την Εκκλησία της Ανατολής και σταθεροποιήσω τον ετοιμόρροπο Οίκο Μου. Έχουν βαλθεί να κληρονομήσουν ό,τι δεν τους ανήκει. Πώς μπορούν να ξεχνούν ότι εξετάζω κάθε καρδιά για να μάθω τι μηχανεύεται; Το Πνεύμα Μου λαχταρά να σας συνενώσει ώστε ο λαός Μου, που σήμερα πορεύεται στο σκοτάδι, να δει το Φως Μου και αυτοί που κείτονται στην κοιλάδα του θανάτου να αναστηθούν.

ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ!
ΠΩΣ;; ΔΕΙΤΕ ΤΟ!!!

"...Διακαής πόθος Μου είναι να συναντηθεί η Δύση με την Ανατολή. Χρειάζομαι αυτούς τους δύο στύλους της Εκκλησίας Μου να συναντηθούν και να την σταθεροποιήσουν..."
(Ιησούς στη Βασούλα, 5 Οκτωβρίου, 1994 )

Christus a Inviat! Christos Anesti! Χριστός ανέστη!

Αυτό το ταξίδι στη Ρουμανία που οργανώθηκε κατά τέτοιο απρόσμενο και θεόσταλτο τρόπο, ήταν ένα σημάδι ότι ο Κύριος επιθυμούσε η Βασούλα να είναι παρούσα σε αυτή την ιστορική επίσκεψη του Πάπα Ιωάννη Παύλου του Β’ προς τον αδερφό του από την Ανατολή, τον Μακαριότατο Πατριάρχη Θεόκτιστο, της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρουμανίας.

Συνόδευα την Βασούλα και ήμασταν και οι δύο μεταξύ των επίσημων προσκεκλημένων του Πατριάρχη Θεόκτιστου, έτσι η ιδιωτική μας πρόσβαση σε ορισμένα γεγονότα διευκολύνθηκε ιδιαίτερα...

Φύγαμε από την Γενεύη για το Βουκουρέστι την Τετάρτη, στις 5 Μαΐου του 1999. Για πολλές ημέρες η θερμοκρασία εκεί ήταν 27 βαθμούς Κελσίου. Έτσι, δοκιμάσαμε μεγάλη έκπληξη όταν καθώς προσγειωνόμασταν, ο πιλότος ανακοίνωσε 7 βαθμούς Κελσίου στο έδαφος !!! Μας υποδέχτηκε μια ισχυρή καταιγίδα και τσουχτερός παγωμένος αέρας. Ήταν λες και η φύση να είχε ελευθερωθεί πριν από κάποιο χαρούμενο γεγονός...

Παρόλα αυτά, την Παρασκευή 7 Μαΐου, ημέρα της άφιξης του Πάπα, ο ουρανός ήταν καθαρός και παρέμεινε έτσι μέχρι την αναχώρησή του.

Την ίδια ημέρα, γύρω στις 1:30 μ.μ., ο Πάπας και ο Πατριάρχης Θεόκτιστος θα συναντιόντουσαν στο Πατριαρχείο στο κέντρο της Βουδαπέστης, το οποίο βρίσκεται σε έναν λόφο το οποίο βλέπει προς μια όμορφη πλατεία, η οποία περιβάλλεται από τον Καθεδρικό ναό και το παλάτι του Πατριαρχείου.

Ο Πάπας και ο Πατριάρχης Θεόκτιστος ντυμένοι και οι δύο στα λευκά, κατέφθασαν μέσα στο ειδικό όχημα που μεταφέρει τον Πάπα. Τους υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό, με κωδωνοκρουσίες και με πανέμορφους βυζαντινούς ύμνους.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με προσευχή στον καθεδρικό ναό, ύστερα διέσχισαν την πλατεία και ανέβηκαν τα λίγα σκαλιά που οδηγούν στην πύλη του Πατριαρχείου από όπου απηύθυναν τους λόγους τους.

Εμείς στεκόμασταν στη βάση της σκάλας, τρία μέτρα από τον Πάπα και τον Πατριάρχη, κοιτώντας προς τους επισκόπους, καρδινάλιους και μητροπολίτες που τους συνόδευαν.

Στεκόμασταν τόσο κοντά στον Πάπα ώστε κάποια στιγμή που κοιτούσε προς το πλήθος, τα μάτια του έπεσαν πάνω μας και με ένα νεύμα χαμογέλασε στη Βασούλα, σα να τη χαιρετούσε. Η Βασούλα ένιωσε ότι την αναγνώρισε. Μετά τις ομιλίες τους, ο Πάπας και ο Πατριάρχης μπήκαν στο Πατριαρχείο και βγήκαν μετά από λίγα λεπτά. Τους συνόδευε ο Μητροπολίτης Δανιήλ, το «δεξί χέρι» του Πατριάρχη, ο οποίος χαιρέτησε επίσημα την Βασούλα από την κορυφή της σκάλας. Μαζί του ήταν ο π. Bria, διευθυντής του τμήματος «Ενότητα και Ανανέωση» (Unity & Renewal) του Οικουμενικού Συμβουλίου των Εκκλησιών στη Γενεύη ο οποίος και είχε κανονίσει το ταξίδι μας.

Η Βασούλα είχε συναντηθεί τον Μαϊο του 1994 με τον μητροπολίτη Δανιήλ και τον Πατριάρχη Θεόκτιστο στο Ιάσιο της Ρουμανίας, στο συνέδριο που είχε οργανωθεί από το Οικουμενικό Συμβούλιο των Εκκλησιών με θέμα: «Η Χριστιανική Πνευματικότητα των καιρών μας». Η Βασούλα είχε προσκληθεί να συμμετάσχει και συνοδευόταν από τον π. O. Caroll.

Είχε προσκληθεί με σκοπό να παρουσιάσει το Μήνυμα και το αίτημα του Κυρίου για ενότητα και ενοποίηση της ημερομηνίας του Πάσχα. Το αίτημα ελήφθη υπόψη και μια από τις 5 εισηγήσεις του συνεδρίου ήταν «να προωθηθεί μια νέα πρωτοβουλία για την επίτευξη του κοινού εορτασμού του Πάσχα.» Αυτό είχε ως επακόλουθο ένα νέο συνέδριο στο Aleppo της Συρίας, τον Μάρτιο του 1997, προσκαλώντας τις Εκκλησίες να συμφωνήσουν για μια κοινή ημερομηνία του εορτασμού του Πάσχα.

Η ιδέα επανήλθε στην Ουάσινγκτον τον Οκτώβριο του 1998 στο θεολογικό συνέδριο Ορθοδόξων και Καθολικών της Νοτίου Αμερικής. Η δική τους εισήγηση ήταν ότι θα πρέπει να βαδίσουν σύμφωνα με τις αρχές που ορίσθηκαν από τη Σύνοδο της Νίκαιας.

Έχει ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι η Λουθηρανή Εκκλησία εργάζεται προς την ίδια κατεύθυνση. Ο Ισμαήλ Noko, γενικός γραμματέας της Παγκόσμιας Λουθηρανής Ομοσπονδίας, ζήτησε από τα 124 μέλη εκκλησίες της ΠΛΟ να μελετήσουν την πρόταση του Συμβουλίου του Aleppo που έλαβε χώρα το 1997, για ένα κοινό εορτασμό του Πάσχα.

Σε συνέντευξή του στη Γενεύη, ο αιδεσιμότατος Noko υπογράμμισε την σημασία αυτής της συμφωνίας:

"Αυτό που διακυβεύεται είναι κάτι περισσότερο από το ζήτημα του εορτασμού του Πάσχα, είναι το ζήτημα της ενότητας των Εκκλησιών σε σχέση με το γεγονός που καθορίζει την Εκκλησία ως Σώμα του Χριστού.

Το σώμα του Χριστού είναι διηρημένο λόγω μαθηματικών υπολογισμών αλλά η εκ νεκρών Ανάσταση μας δίνει περισσότερη δύναμη ώστε να υψωθούμε πάνω από ανθρώπινους περιορισμούς. Μια κοινή ημερομηνία για εορτασμό του Πάσχα μπορεί να αποτελέσει ένα εμφανές σημείο ενότητας."

«Σχετικά με τη Βασούλα θα ήθελα να την ονομάσω σύγχρονο Ιωάννη Βαπτιστή, που δείχνει στον κόσμο με το χάρισμα που της έχει δοθεί, τον δρόμο για την ενότητα.»

Είχαμε ετοιμάσει δύο φακέλους, έναν για τον Πάπα και έναν για τον Πατριάρχη, που περιείχαν μερικά επιλεγμένα μηνύματα από την Αληθινή εν Θεώ Ζωή σχετικά με την κοινή ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα και την συμφιλίωση μεταξύ Ανατολικής και Δυτικής Εκκλησίας. Είχε δοθεί έμφαση σε συγκεκριμένα αποσπάσματα ώστε να γίνει αντιληπτή η επιμονή και η κατεπείγουσα ανάγκη στο κάλεσμα του Κυρίου για την ενοποίηση της ημερομηνίας του Πάσχα.

(δείτε πιο κάτω ένα σχετικό μήνυμα από τον Ιησού Χριστό)

Επιπλέον, συμπεριλαμβανόταν και μια λίστα από συγκεντρώσεις της Βασούλας σε όλο τον κόσμο, από το 1988 μέχρι το 1999 (περίπου 580 συναντήσεις) και βιβλιογραφία των βιβλίων της «Αληθινής εν Θεώ Ζωής» σε όλες τις διαθέσιμες γλώσσες.

Αναρωτιόμασταν κατά πόσο θα κατάφερνε η Βασούλα να δώσει τους φακέλους και να μπορέσει να πει δύο λόγια μαζί τους για το περιεχόμενό τους, πράγμα που δεν φαινόταν δυνατό για την ώρα.

Νιώθαμε παρόλα αυτά ότι υπήρχαν ακόμα ελπίδες, μιας και ήμασταν καλεσμένες την επόμενη ημέρα, Σάββατο 9 Μαϊου 1999, στην επίσημη τελετή υποδοχής του Πάπα στο Πατριαρχείο. Πράγματι, φθάσαμε στις 6μ.μ. Περάσαμε την ασφάλεια εισόδου και καθίσαμε στις θέσεις μας, στο πανέμορφο και απλά φιλοτεχνημένο μικρό αμφιθέατρο.

Λίγα λεπτά αργότερα, μερικοί επίσκοποι και καρδινάλιοι που συνόδευαν τον Πάπα σε αυτό το ταξίδι, όπως οι Καρδινάλιοι Sodano, Cassidy, Silvestrini κ.τ.λ. κάθισαν στις θέσεις τους, δύο μέτρα μακριά από εμάς. Αισθανθήκαμε την επιθυμία να αφήσουμε τη Βασούλα να συστηθεί, αλλά φαινόταν πιο σωστό να το κάνει αυτό ο π. Bria ή ο μητροπολίτης Δανιήλ. Κανείς όμως από τους δύο δεν ήταν παρών εκείνη τη στιγμή.

Πριν την είσοδό τους στο αμφιθέατρο, μια παιδική χορωδία χαιρέτησε τον Πάπα και τον Πατριάρχη. Την είσοδο τους στο δωμάτιο την συνόδευαν τα ξέφρενα χειροκροτήματα του πλήθους και ένας υπέροχος αναστάσιμος ύμνος.

Μετά την ομιλία του Πάπα, την οποία ολοκλήρωσε λέγοντας ότι «αυτή η επίσκεψη είναι μια αξέχαστη επίσκεψη», ακολούθησε η τελετή υποδοχής και ξαφνικά βρεθήκαμε να στεκόμαστε ένα μέτρο μακριά από τον Πάπα.

Η Τελετή

Σε ένα μεγάλο δωμάτιο με πολλούς μικρούς μπουφέδες, είχε στηθεί ένα μικρό τραπέζι με δύο πολυθρόνες. Αυτή η ζεστή και φιλόξενη πλευρά της συνάντησης αυτής αποτελούσε έκπληξη για τον Πάπα και τη συνοδεία του.

Είχαμε σχεδιάσει να δώσουμε τον φάκελο στον Πάπα κατά την είσοδό του στο δωμάτιο, αλλά μετά το Πάτερ ημών στα Ρουμανικά και την ευλογία, μερικά άτομα έτρεξαν γύρω από τον Πάπα εμποδίζοντας τη Βασούλα να τον πλησιάσει. Αυτή η συμπεριφορά του κόσμου ανάγκασε τον Πατριάρχη και τον Πάπα να φύγουν από το δωμάτιο. Αντιμετωπίζαμε εμπόδια κάθε φορά που νιώθαμε ότι πλησιάζαμε τον στόχο μας...

Η Βασούλα, μια ορθόδοξη ανάμεσα σε ορθοδόξους, με την υποστήριξη της Εκκλησίας της, ήταν μάρτυρας της συνάντησης αυτής και είδε με τα μάτια της να εκπληρώνονται μερικές από τις προφητείες του Κυρίου μέσα από τα μηνύματα της Αληθινής εν Θεώ Ζωής.

Η Δόξα θα ακτινοβολήσει από την Ανατολική όχθη. Γι' αυτό, λέω στον Δυτικό Οίκο: Στρέψε τα μάτια σου προς την Ανατολή. Μη θρηνείς για την αποστασία και την καταστροφή του Οίκου σου. Μην πανικοβάλλεσαι, γιατί αύριο θα τρως και θα πίνεις μαζί με το βλαστάρι Μου από την Ανατολική όχθη. Το Πνεύμα Μου θα σας συνενώσει.

...μέσα στο Έλεός Μου και εξαιτίας της Αγάπης Μου θα ανυψώσω από την Ανατολή τουλάχιστον ένα, που θα πει στον αδερφό του: "Έλα να περπατήσεις στη γη μου, έλα να φας από το τραπέζι μου, έλα να πιεις μαζί μου. Οι δεξαμενές μου ξεχειλίζουν από νέο κρασί, ας ποιμάνουμε μαζί τα πρόβατά μας και ας κάνουμε τις βοσκές μας μια Εδέμ. Θεέ μας!
(24 Οκτωβρίου, 1994)

Το στεφάνι της δόξας θα μου προσφερθεί από την Ανατολή

...Θα ανυψώσω τον γόνο Μου από τον Ανατολικό Οίκο για να επισπεύσει την ενότητα και στο τέλος, όλα τα έθνη θα συναχθούν κάτω από ένα Όνομα...
( 7 Δεκεμβρίου, 1994)

Από την Ανατολή, θα επισπεύσω μια γενναιόδωρη καρδιά, που με την πιστότητά της θα σφραγίσει μια συνθήκη ειρήνης με τη Δύση.

...Σήμερα, οποιαδήποτε ευγενική χειρονομία εκ μέρους των δημιουργημάτων Μου για να αποκατασταθεί ο ετοιμόρροπος Οίκος Μου, Με συγκινεί βαθύτατα. Οποιοδήποτε βήμα γίνεται προς την ενότητα, και χαίρεται όλος ο ουρανός. Μια προσευχή που αφιερώνεται στην αποκατάσταση του Σώματός Μου, και μειώνεται η οργή του Πατέρα Μου. Μια σύναξη για την ενότητα στο Όνομά Μου και οι ευλογίες Μου κατακλύζουν όσους συμμετέχουν σ' αυτές τις συνάξεις. Τα Μάτια Μου αγρυπνούν πάνω σ' αυτούς που Με αγαπούν και που, παρά τις ατέλειές τους, πραγματοποιούν τους διακαείς μου πόθους.
(5 Οκτωβρίου, 1994)

Μετά την αναχώρηση του Πάπα και του Πατριάρχη, συναντηθήκαμε με τον Πρέσβη της Ρουμανίας στο Βατικανό, τον οποίο η Βασούλα είχε γνωρίσει στη Ρώμη και τον π. Galeriu, έναν πολύ πνευματικό Ορθόδοξο ιερέα, ο οποίος στηρίζει την Αληθινή εν Θεώ Ζωή στη Ρουμανία.

Το πρωϊ της Κυριακής 9 Μαϊου 1999, επισκεφθήκαμε μια μεγάλη πλατεία όπου παρακολουθήσαμε την Ορθόδοξη Θεία Λειτουργία την οποία τέλεσε ο Πατριάρχης Θεόκτιστος, παρουσία του Πάπα κι ενός πολύ μεγάλου πλήθους πιστών.

Είχαμε φτάσει μια ώρα νωρίτερα ώστε να βρούμε καλές θέσεις. Γνωρίσαμε έναν από τους συμβούλους του Πατριάρχη, τον π. Βασίλιο. Συνοδευόταν από τον π. Bria και την σύζυγο του και όλοι μαζί ήρθαν και κάθισαν δίπλα μας. Ο π. Βασίλιος είχε ζήσει στη Λοζάννη και ήταν ευχαριστημένος που μιλούσε μαζί μας. Όταν του μίλησα για το χάρισμα της Βασούλας, φάνηκε ανοικτός και ενδιαφέρθηκε. Του έδωσα ένα βιβλιαράκι με τα δώρα του Αγίου Πνεύματος και του προτείναμε να του δώσουμε και άλλα βιβλία μετά τη λειτουργία. Είχαμε την ευκαιρία λόγω του ότι ήμασταν τόσο κοντά, να μιλήσουμε αρκετή ώρα μαζί του. Μάλιστα δε, επειδή δεν καταλαβαίναμε τη Ρουμανική γλώσσα, προθυμοποιήθηκε να μας εξηγήσει στη διάρκεια της λειτουργίας.

Την ώρα της Θείας Κοινωνίας είδαμε μια μικρή ομάδα ανθρώπων, κυρίως παιδιά, να προχωρούν και ο Πατριάρχη τους κοινώνησε ο ίδιος.

Το ίδιο απόγευμα, σε μια μεγάλη πλατεία μπροστά από το πρώην ανάκτορο του Τσαουσέσκου, ο Πάπας λειτούργησε μπροστά σε ένα ζεστό και ενθουσιώδες πλήθος, γύρω στο ένα εκατομμύριο, που είχε έρθει από όλη τη Ρουμανία. Ο Πατριάρχης συμμετείχε μαζί με Ορθοδόξους και Ελληνόρυθμους ιερείς. Οι ψαλμοί και οι προσευχές ανέβαιναν στον ουρανό με μια εντυπωσιακή εσωτερική δύναμη. Με πολύ οργανωμένο τρόπο, γύρω στους 100 ιερείς μοίρασαν την Θεία Κοινωνία σε όσους ήθελαν να κοινωνήσουν και όλα αυτά μέσα σε μια ατμόσφαιρα δυνατής προσευχής και περισυλλογής.

Όταν τελείωσε η Θεία Λειτουργία, το πλήθος άρχισε να φωνάζει δυνατά:

UNITATE! UNITATE!(Ενότητα!, Ενότητα!)

Ο Πάπας απάντησε χαρούμενα: «Ας βιαστούμε λοιπόν!»

Η τριήμερη επίσκεψη του Πάπα πραγματοποιήθηκε μέσα σε μια ατμόσφαιρα ιδιαίτερα φιλική, άνετη και χωρίς ιδιαίτερα πρωτόκολλα. Ο Πατριάρχης είχε δώσει μεγάλη προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ένιωθε κανείς μια μεγάλη χαρά και μια αμοιβαία τρυφερότητα.

Όσο για τους δύο φακέλους, καταφέραμε τελικά να τους παραδώσουμε σε καλά χέρια.

(Βλέπε μήνυμα της 24 Δεκεμβρίου 1989. Πτώση του Κομμουνιστικού Καθεστώτος στη Ρουμανία):

Λουλούδι Μου, είμαι το Φως του κόσμου. Τραγούδησε κι ευτύχησε, τραγούδησε από χαρά γιατί είμαι Εγώ, ο Ιησούς, που επιτελώ αυτά τα θαυμαστά έργα. O Σταυρός Μου θα υψωθεί και πάλι πάνω σε κάθε εκκλησία, δεν το βλέπεις;

Mια παγκόσμια Ειρήνη θα έρθει σύντομα. H Ειρήνη είναι έτοιμη να γεννηθεί, προσευχήσου γι' αυτή τη γέννηση της Ειρήνης και της Αγάπης. Σήμερα η γη νιώθει την αρχή των ωδίνων της γέννησης. Αυτά, αγαπημένοι Μου, είναι τα πρώτα Μου Σημάδια Αγάπης.

Eίμαι ο Κύριος του ουρανού και της γης και με τη Δύναμή Μου θα επιδείξω σε κάθε έθνος την Παντοδυναμία Μου. Είπα ότι θ' ανατρέψω με την Ανάσα Μου όλους εκείνους που σας επέβαλαν τη δουλεία. Τα έθνη σας ας αντιληφθούν ότι τα πάντα υπόκεινται στη Δύναμή Μου και ό,τι έκανα με μιαν ανάσα είναι για τη Δόξα Μου. Κανένας άνθρωπος δεν είναι ικανός να σβήσει το Νόμο Μου. Τα έθνη ας αντιληφθούν ότι Εγώ, ο Κύριος, ήρθα να ελευθερώσω αυτούς τους αιχμαλώτους από τη φυλακή και να τους σηκώσω σ' Εμένα. Εγώ ανάγκασα τους εχθρούς σας σε μια αιώνια ντροπή και αυτό δεν είναι όλο• με την αδερφή σας Ρωσία θα υπογράψω μια συνθήκη Ειρήνης και Αγάπης, και θα ξεχάσω τα εγκλήματά της και θα την ξανακάνω Νύμφη Μου κι από την καρδιά της θα βγει αυτό το τραγούδι:

"Θα φυλάξω για πάντα την αγάπη μου γι' Αυτόν, και η συνθήκη μου με το Θεό μου θα διατηρηθεί."

Η Ψυχή Μου διψά γι' αυτήν την ένδοξη στιγμή. Σκοπεύω να δείξω το μεγαλείο Μου και τη δόξα Μου σε κάθε έθνος που ζει κάτω απ' αυτούς τους ουρανούς, μέσω της αδερφής σας Ρωσίας.

Θα την ντύσω με την Ωραιότητά Μου και την Ακεραιότητά Μου και θα την επιδείξω στους αδερφούς σου για να φανεί διαμέσου της και μέσα της η Ωραιότητά Μου και η Ακεραιότητά Μου. Κόρη Μου, ο γάμος της μεταστροφής της αδερφής σου θα γίνει σύντομα. Έχω πει ότι Εγώ είμαι Αυτός, που έρχεται μέσα στην αθλιότητα της εποχής σας για να παρηγορήσει τους καταπιεσμένους και να ελευθερώσει τους φυλακισμένους της από τη φυλακή κι αυτούς που ζούνε στα σκοτάδια.

Εγώ είμαι, ο Σωτήρας σας, που έρχομαι να σας σώσω από τα σαγόνια του κόκκινου δράκου.

Εγώ είμαι, ο Ιησούς σας, περιστερές Μου, που έρχομαι να σπάσω τα κλουβιά σας και να σας ελευθερώσω.

Εγώ είμαι, ο Άγιός σας, που ποτέ δε σας εγκατέλειψα και σας βεβαιώνω, οι πόρτες σας δεν θα είναι κλειστές για Μένα.

Βασούλα, θ' ανατρέψω αυτές τις δυνάμεις του κακού, αυτές τις δυνάμεις που γκρέμισαν τον Oίκο Μου και Τον μετέτρεψαν σε χάσκοντα μνήματα και θα τις ρίξω στη δυσμένεια και τον εξευτελισμό.

Το Φως Μου θ' αναστήσει την αδερφή σου Ρωσία και όλες τις γειτονικές της χώρες. Θα σπάσω όλα τα κλουβιά σας και θα σας ελευθερώσω. Μάθε ότι η σωτηρία και η απελευθέρωση προέρχονται αποκλειστικά από Μένα. Προσευχήσου για την αδερφή σου, προσευχήσου για τους γείτονές της.

Κύριέ Μου, έχεις πει: "Aλίμονο σ' εκείνον που αποταμιεύει θησαυρούς που δεν είναι δικοί του και φορτώνεται μ' ενέχυρα. Δε θα ξεσηκωθούν εναντίον του οι πιστωτές του, δε θα ξυπνήσουν οι δανειστές του; Kαι τότε θα γίνει θύμα τους!" (Αββακούμ 2:7). Aυτό ακριβώς συνέβη στη Ρουμανία, αλλά αθώοι το πλήρωσαν με το αίμα τους.

Να είσαι σίγουρη ότι έχω μαζί Μου όλους τους μάρτυρες-αγίους της εποχής σου, θύματα της μανίας του Σατανά. Έχω μαζί μου όλους όσους χάθηκαν σαν θύματα. Σου λέω ότι η μανία του ήταν τόση, που, εν γνώσει του ότι έχανε την επιβολή του, έβαλε σκοπό να αφανίσει καθένα από τα λουλούδια Μου.

(O Iησούς τότε κοίταξε από ψηλά τη Ρουμανία.)

Μην κλαις, μικρή, γιατί Εγώ, ο Κύριος, θα ξανακτίσω τα ερείπιά σου και θα σε κάνω ν' αυξηθείς για να δώσεις μαρτυρία στο Όνομά Μου. Θα σε κάνω να δεις μεγάλα πράγματα υπό το Όνομά Μου.

Επιτέλους ελεύθερη! Ελεύθερη να έρθεις σε Μένα, το Σωτήρα σου, και να ζήσεις μέσα στην Ιερή Μου Καρδιά.

Με το Φως Μου, θα κυνηγήσω τους εχθρούς σου που είναι και δικοί Μου εχθροί. Μην κλαις για τα παιδιά σου που δεν υπάρχουν πλέον, γιατί σήμερα σου λέω ότι έβαλα το καθένα απ' αυτά στα μύχια της Καρδιάς Μου.

Ευλογημένος ο Κύριός μας, ο Κύριος του Ελέους, γιατί επισκέφθηκε το λαό του! Ήρθε να δώσει Φως σ' αυτούς που ζουν στο σκοτάδι και στη σκιά του θανάτου. Δόξα σ' Αυτόν που έρχεται να οδηγήσει τα βήματά μας στην οδό της Ειρήνης και της Αγάπης. Αμήν.

...Ως εδώ, δεν σας πίεσα. Σας απηύθυνα έκκληση να ενώσετε τις ημερομηνίες του Πάσχα, αλλά δεν ακούτε το Πνεύμα Μου,

έχετε εκμεταλλευθεί την υπομονή του Πατέρα Μου. Και πάλι αυτή τη φορά σας ζητώ να ενώσετε τις ημερομηνίες του Πάσχα, για να σας φωτίσει με τη χάρη του το Πνεύμα Μου και να οδηγήσει τον Οίκο Μου στην ενότητα.

Σήμερα σας μιλώ, αλλά δεν εκτιμάτε τα λόγια Μου μέσα σ' αυτά τα μηνύματα. Όταν θα τα εκτιμήσετε μια μέρα, θα είναι πολύ αργά...

Α! αν κι ένας μόνο από αυτούς που εργάζονται για την ενότητα, αν κι ένας από αυτούς δεν ενδώσει στα πάθη του, στους φόβους του, και προχωρήσει στην ενοποίηση της ημερομηνίας του Πάσχα, Εγώ, ο Θεός, θα τον εξυψώσω.

...Γι' αυτό σε ικετεύω, Οίκε της Δύσης, να προχωρήσεις και να ξεσκεπάσεις τον Πονηρό ενοποιώντας τις ημερομηνίες του Πάσχα, όπως στην πρώτη Εκκλησία. (27 Νοεμβρίου, 1996)

...προσευχήσου για τον οίκο της Ανατολής και της Δύσης να σμίξουν μαζί, σαν δύο χέρια ενωμένα σε προσευχή, σαν ένα ζευγάρι χέρια,, παρόμοια, και όμορφα όταν ενωμένα δείχνουν τον ουρανό σε στάση προσευχής. Αυτά τα δύο Χέρια που ανήκουν στο ίδιο σώμα, ας εργαστούν μαζί και ας μοιραστούν μεταξύ τους τις ικανότητές τους και τα πλούτη τους... Αυτά τα δύο Χέρια ας Με υψώσουν μαζί. Α... πότε αυτά τα Χέρια από το Σώμα Μου θα Με υψώσουν πάνω από το Θυσιαστήριο, κρατώντας Με μαζί;
(15 Ιουνίου, 1995)

...πήγαινε τώρα να συναντήσεις τον αδελφό σου και ενώστε τις ημερομηνίες του Πάσχα. Τότε, θα σας δώσω το δώρο της αγάπης και θα αποκαταστήσω την όρασή σας. Δεν θέλω να χαθείτε μέσα στην τρέλα σας. Πραγματικά είναι διπλή η λύπη Μου, διπλοί οι στεναγμοί Μου. Πήγαινε τώρα και ανακούφισε τον πόνο Μου, αδελφέ, πήγαινε και δόξασέ Με ενοποιώντας τις ημερομηνίες του Πάσχα.
(7 Δεκεμβρίου, 1994)

Δεν άκουσες ότι μπορώ να δεχθώ μια ημερομηνία
. (24 Οκτωβρίου, 1994)

Πόσο ένδοξοι ήσασταν τους πρώτους σας καιρούς! Ελάτε, ανοικοδομήστε τον Οίκο Μου σε Ένα ενώνοντας τις ημερομηνίες του Πάσχα...
(5 Οκτωβρίου, 1994)


ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ ΦΥΛΑΚΙΝ ΤΩ ΣΤΟΜΑΤΙ ΜΟΥ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου







free counters

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

ΤΑ ΕΚΤΡΟΠΑ ΤΗΣ ΡΑΒΕΝΝΑΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ

Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ